Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
19.11.2020 21:56 - Какво радва душата
Автор: svetlina551 Категория: Други   
Прочетен: 1373 Коментари: 1 Гласове:
1


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg



        

02 юни 2019

 

Горна Баня                                   Какво радва душата

 

Попитали един човек:

– Какво би те зарадвало в този момент?

Мислил, мислил дълго човекът и най-накрая измислил:

– Най-много би ме зарадвало да прегърна някого.

– Ей, щурчо, защо ти е това? Ще ти останат празни ръцете, та да си биеш после тъпата глава.

– Слушай, друже, за тебе може да е тъпа моята глава, но аз много добре зная, защо правя това. Прегръдката стопля сърцето, радва душата и ти е мирна главата.

Попитали го пак:

– Ако няма кого да прегърнеш, на където и да се обърнеш, кажи ми , друже, тогава кое душата ти ще възрадва?

– Душата ми се радва от много неща, но аз искам радостта да споделя. Ей затова прегръдка ще ти аз даря.

– Ааааа, не ща, не ща. Може да не си ми ти близката душа.

– Изборът е твой, то се вижда, перчиш се, че си герой. Попита ме за радостта, за това отговарям ти така. Аз най-щастлив съм, когато мога да споделя. За мен, това е радостта.

– Ами, ако си тъжен, ако ти е крив света, пак ли ще ми говориш за прегръдката?

– Ако съм тъжен, ще търся радостта, като посрещам изгрева. Ще прегръщам слънчеви лъчи, докато се зарадват моите очи.

– Ха-ха, лъчи, лъчи, много лудо това звучи, та слънцето по цял ден блещи. Що ти трябва рано да ставаш ти?

– Ех, приятелю, ще ти кажа две неща. Първо, да посрещнеш зората е като да разпериш крилата. И второ, ако искаш да не тъжиш, трябва поне да си представиш, че летиш. Ще се издигнеш над всичко, което ти тежи и сърцето ти само ще благодари. Ха, сега, кажи ми ти, що щеш някой да те дари?

– Ех, то се знае – пари.

– Ех, друже, ти сгреши, парите като свършат, що щеш ти?

– Я не ми говори, а по-бързо ми ги подари!

– Ще ти даря усмивка и благи думи две, за които копнее твоето сърце.

– Думите, кажи ми, хайде ти дари ми!

– Обичам те!

– Нима е възможно? Трепна в мен нещо тревожно.

– Възможно е, и още как. Това е чувство горещо, от сърцето извира, а там - свещен плам се намира.

– О, остави ме на мира!

– Друже, от днес нататък знай, че има Божи рай, че раят е на Земята, щом ти се стопли душата.

А сега, да запеем песен за Любов, Радост и Веселие! Да си представим, че летим и да се ощастливим!

 

Ще завършим така:

Ще изпитваш радостта, когато даряваш прегръдката и когато не се смущаваш, че даряваш.

"Да си човек е лесно." -  някой ще каже. Но, всеки миг душата се изпитва и често-често препитва.

И дали ще тъжиш или радостта ще споделиш, само ти ще решиш.

Ако си помислиш, че това е невъзможно, ще добавим:

За Бог няма невъзможни неща!

И тъй като сте Божие проявление, изявете Любовта, тогава и само тогава, ще изпитвате във всеки миг радостта.



Тагове:   Бог,   душа,   прегръдка,   радост,   любов,


Гласувай:
1



Следващ постинг
Предишен постинг

1. barin - Здравейте, svetlina551. Мен лично ...
26.11.2020 17:39
Здравейте, svetlina551. Мен лично ме радват доста неща: да ме споменават с добро, да има резултат от моя труд, да направя нещо, което дълги години ще се помни и остане от наследниците, да постигна някоя дългоочаквана цел.....
Поздрави!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: svetlina551
Категория: Други
Прочетен: 123580
Постинги: 62
Коментари: 12
Гласове: 77
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930