Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
30.05.2021 04:45 - Десислава Иванчева: “Поръчков процес, ще се борим за пълно оправдаване ! “
Автор: prehoda1 Категория: Политика   
Прочетен: 1238 Коментари: 0 Гласове:
0


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 https://transitionstories.eu/desislava-ivancheva-porachkov-protses-shte-se-borim-za-palno-opravdavane/

Специализираният съд трябва да се закрие ! В ареста е по-зле от затворите, има извращения !

Процесът срещу нас е поръчков, ще се борим за пълно оправдаване. Това заяви в интервю за „Истории от прехода“ Десислава Иванчева. Тя коментира издадените на две инстанции осъдителни присъди от специализирания съд като според нея този съд трябва да се закрие, тъй като за него законите не важат.

„Пълен поръчков процес ! Самият Иван Гешев заяви в интервю, че делото е политическо и, че ако бъдем оправдани това означава, че трябва да се закрие специализираният съд и прокуратура. Там доказателствата не са важни. Аз се възмущавах и казвах на адвокатите ми, че не може при едно сериозно дело да са ти хвърчащи документите в самите корици на делото. Не може един лист да има три номерации. Не може тази папка да няма номерация и подпечатана. Аз като един обикновен администратор и районен кмет не бих позволила такъв хаос. Там обаче листите са хвърчащи – пълно безобразие ! И адвокатите казват: „да, в този съд е така ! „Не може да поискаш да се запознаеш с делото в съдебната зала и съдът да ти казва, че не можеш да го четеш. Как така? Законът ни дава това право да се запознаем с материалите по делото – щом има материали аз трябва да почна да чета! А не да се молим на съда, той да ми разреши аз да се запозная с делото… Знаете ли колко много борба сме водили, за да можем да си четем делото.

Относно делото – всички разбраха, че сме били отведени от колата. Това е все едно полицаите да дойдат у вас и да правят обиск и да те пратят за бира. Като се върнеш с бирата вкъщи те да си седят и да ти почнат обиска и разбира се ще намерят и скелет в гардероба ти. Така е станало и с нас ! Колата ни остава отворена, зееща и без надзор. Няма нито един запис от кръстовището на „Гурко“ – от сградите и кафенетата. Прокуратурата не приложи такъв запис, защото щеше да се види кой е в колата. При нас светеше волан, сенници, седалки – това означава, че някой целенасочено е влязъл, изцапал и замърсил средата. Някой в някакъв кашон отзад е метнал някакви пари… Кой ще си носи на отворени прозорци 70 000 ? Искахме да се разследва този случай, но той не се разследва. Оказа се, че тефтерчето 40 дни е било безпризорно и се появява нова страница, СРС-та се оказаха негодни. Оказа се, че в тайното деловодство човекът, който ни е подслушвал пише на 29 март, че до момента няма корупционно искане ! Прокуратурата казва, че на 16 вече съм имала корупционно искане… Как става така? Човекът, който ни е подслушвал и докладвал с кой разговарям –с Боби Сандов за защита на парк „Въртопa” , с Чолаков от „Зелените“ да ме защити и да ми помогне с референдума… , че не искам да застана против гражданите, че ще дам ГРАО на съда. Това са ми разговорите по принцип) пише, че до 29 март нямам корупционно искане, а прокуратурата си съчинява на 16 март ! Те са толкова нагли, че знаят, че всичко ще бъде замазано и, че съдът ще ги покрие ! Затова трябва да се закрият тези институции ! Има три тома свидетели – инвеститори, собственици на терени, моята администрация…

Изчезнаха доказателства (едни жълти листи) от инспекторите в ареста на „Г.М. Димитров“Изчезна преписката на Ваклин (оригиналният документ), където се доказва, че тази преписка се е движила и не е целенасочено задържана. Оригиналният лист изчезна, който беше в наша полза. В СРС-та имаше запис как един от инвеститорите казва на Ваклин: „не знам дали знаеш, но на мен ми предложиха от прокуратурата срещу 15 000 лв. Иванчева да я няма“ ! Прокуратурата чака някой инвеститор да плати 15 000 лв. Аз бях много обидена, че струвам само толкова… Както Ваклин е снимал непрекъснато точно в този момент се разваля записът. Ваклин носи ПУП-а, за да запознае Дюлгеров с това какво му е имуществото… Точно като Ваклин носи ПУП-а и Дюлгеров казва, че има намек за склоняване към корупция , записът е повреден! Това просто е абсурдно да се повреждат записи ! Всички СРС-та в наша полза са изтрити !

Това е друг съд – там е друг свят ! Законът не важи за тях ! Слава Богу имаме надежда, че ще попаднем на добър състав, ако има някакъв натиск върху съдиите те ще издържат, но важните инстанции са първа и втора, защото там се събират веществените доказателства. Там искахме да се приложат записите от задържането ни и прилагането на различни експертизи. Те като не са приложени не могат да отидат и във ВКС и няма как да ги погледне и изиска. Има куп процесуални нарушения, които при всички положения един честен съд, извън специализираният такъв, ще върне да анализира и уточни случаят. Вярно, че съм разочарована от първите две инстанции, но това е друг съд – специализираният съд не е законов и трябва да се закрие !  Когато имате доказателства за нещо няма да имате 272 страници обвинителен акт и обяснителен режим ! Щяхте да имате 7 страници кратко и ясно описано престъпление. Това означава, че си изсмукват нещата от пръстите. Хинов наистина приема, че не сме приели парите, тъй като не сме били при колата и сме били отведени. Това го каза и полицайката в съдебната зала ! Господ ни пази, че си запазихме ръцете, че полицайката проговори, че инвеститорите казаха само истината – че никога не съм искала пари за себе си и дори не съм правила намек за такова нещо ! Отделно, че издържахме и психически на този ад ! Ние бяхме и в Сливенския затвор един месец ! Може би е трябвало, за да разбутам и там нещата. Може би, ако не бяхме влезли в ареста нямаше да излязат тези снимки на мизерията, че няма лекари, пробутахме, че може да се четат делата, че трябва да има лекар, компютър. Може би е трябвало и там да влезем, за да разбутаме системата – съдът и арестите, за да се променят нещата. Сега не знам къде ще ме метнат да се боря, но малко съм уморена честно казано, Надявам се да имам малко време за почивка, като ние се борим за пълно оправдаване ! Не се борим за намаляване на присъда или за излежаното, защото ние вече имаме излежани две години ефективно, макар и да не сме осъдени. Надявам се специализираният съд да бъде закрит, за да може да се отиде на нормален процес в нормалните съдилища.

Запорираха ми наследствения апартамент от баба ми – нямат право да запорират нещо от 2007 г. Запорирали са ми две стари коли от 1997 г. и 2004 г. , както и малка вила от 1980 г. Влезли са във всички сметки на племенничката, на майка ми и на сестра ми и не е открито абсолютно нищо, което е доказателство, че ние просто сме си вършили честно и съвестно работата ! Има много честни и съвестни хора, които работят по законен начин и за доброто на хората. В нашия случай съдът силно подкрепяше прокуратурата. Дори когато прокуратурата проспи нещо или се „обърка“ съдът им удря по едно рамоАдвокат Савова например силно се възмущаваше по време на едно от съдебните заседания, когато искахме да видим събраните доказателства, че всички доказателства са отваряни и не са запечатвани. На запечатаните липсваха подписи, което според адвокат Савова е опорочаване на доказателствата. Прокурорът общо взето „спеше“ на скамейката и съдията подкани прокурора да се включи и да се изкаже против това, което иска адвокат Савова. Прокурорът каза, че това няма да е необходимо (отправеното искане) и такива протоколи не са издадени, защото няма да се докаже обективната истина. Малко по-късно съдия Ушев казва, че такива протоколи са налични в кориците по делотоКазвайки, че няма протоколи и, че не е следено кой и кога е отварял документите, то това означава, че тези доказателства не са годни. Съдът обаче се усеща и замазва положението.

Относно въпросното тефтерче, което се разгласи – за него има три различни експертизи. Това е абсурдно ! Няма как за едно и също нещо да има три различни експертизи ! Първата версия беше, че тефтерът е писан от мен, втората версия е, че е писан от мен, а текстът, където пише осветление, асфалт и т.н. е почеркът на Дюлгеров, а цифрите не може да се установят на кой са. Въпросното тефтерче е стояло 40 дни оставено отворено на произвола на съдбата и се появява нова шеста или седма страница, в която си личи, че са се опитвали да имитират някакви цифри. Ето как се „пазят“ доказателствата и се фалшифицират. Това тефтерче не е било опазено по надлежния ред и не виждам как изобщо може да съществува като доказателство, ако съдът е честен и спазва процедурите и законите …  Ние сме осъдени точно въз основа на цифрите на някой, който е писал в това тефтерче. Цифрите, които са доказани, липсват примерно осмица или четворка.

На 30 март ми удрят колата – когато си политик или важно лице това е сигнал и предупреждение. В СРС-то на 23 март Дюлгеров казва на Ваклин: „не знам дали знаеш, но на нея й удариха колата“, а на мен колата ми я удрят на 30 март ! Това означава, че самите СРС-та са намествани, фалшифицирани и манипулирани ! Писали в хартиения вариант (добре, че слушахме записите в залата) , че Биляна Петрова казва вместо: „аз не искам децата в центъра“, „аз не искам 10 %“… Какво безобразие ! Искахме всички наши СРС-та да се чуят в залата, защото има голямо разминаване в информацията и слава Богу те отпаднаха накрая ! Няма нищо, което да доказва вина – нито от двете срещи има СРС-та, те са негодни, тефтерът е бил отворен и е добавяна страница, колата ни е зеела и ние сме били отведени – всичко е по усещане на Ваклин“, коментира Иванчева.

За инквизициите и условията в ареста:

„В ареста има т.нар. „инквизиции“. Добре, че след като подадохме 100 жалби омбудсманът Мая Манолова се сезира (благодарим й все пак) и прати екип, който засне, че прозорците наистина не се отварят. Няма вентилация, топла вода и тоалетната е открита. Никога няма да забравя, че това, което ни се е полагало по закон, самите служители в ареста не са ни разрешавали да ги ползваме. Месеци наред нас ни изкарваха от килиите (дали за дело или четене на материали) без вода, храна с довода, че било незаконно… По цели дни сме били без вода, защото като те заключат в тази малка килия преди делото, те не те чуват, че си там. Не те пускат дори да помолиш за вода ! Взимала съм си вода в шише от минерална вода втора употреба, за да си сипя малко вода в него. И това докато съм пресичала от съдебната зала, за да ме приберат в килията. Не може да седиш в тези жеги в тези килии без проветряване и без вода. Може на някой да му се стори нещо дребно, но това е вид психологически натиск ! Не може да те държат гладен. Когато постъпихме в болницата на затвора ни казаха, че когато извеждат затворник или арестант извън сградата му се полага сандвич и може да си вземе вода, кафе или сок. Ние нямаме право дори на вода, може да ви звучи като гавра, но не е… Те затова ни държаха в абсолютно пълна изолация и с никой не се срещахме, за да не можем да разберем за какво става въпрос. Отделно, че непрекъснато ни правиха „гол тараш“. Аз не излизам от системата – от едните охранители ме предават на другите охранители.

На мен ми беше супер унизително непрекъснато да ме претърсват ! При положение, че аз не съм се срещала с никой – отишла съм и съм чела материалаДо мен седеше охранител, но ние вече си носехме вода. Не беше нужно това голо претърсване. Това за някои си е унизително, а не говоря, че по закон сме имали право преди да ни хвърлят в залата на дело да ни изкъпят – нас не ни изкъпваха. Имахме право да се видим на огледало – ние с месеци не сме се виждали на огледало ! Бяхме мръсни, гнусни и без връзки за обувки ! Аз съм питала кога ще ни дадат връзките за маратонките… Едно е да отидеш смачкан в съда – мръсен, рошав жаден и гладен… С какво самочувствие ти ще се бориш? Ти си смачкан ! Слава Богу това не ни пречупи, макар че разбрахме, че това е персонално за нас… По закон трябва да те изкъпят и да те приведат в приличен вид. Можеш дори да имаш официални дрехи, да се гримираш – ние огледало и баня не бяхме виждали от сумати време ! Когато отивахме някъде се нареждаха всички служители към арестите – все едно те са властта, а ти си никой и излизаш от една миша дупка. Вече бях „стара пушка“ и се майтапих с тях. Казвах им: „браво момчета, всички сте на работа! Сега може да отидете и да работите!„ Правят невероятни тараши!  Разтварят ти кифли, кроасани, газят върху тях и ги хвърлят във вода ! Все пак два пъти в месеца имаш среща с външния свят , който да те захрани.

Нямаше дори лекар ! Тези, които са се жалвали след нас, че няма лекар и лечение им обърнаха внимание, а на нас не ! От мръсотията от непраните одеяла и дюшеци , по които имаше и мазнина, ми излязоха гнойни пъпки на гърба. Като сме жени по закон трябва да има жени, които ни гледат. Във всяка стая има по една шпионка и ние бяхме контролирани от мъже охранители ! И до тоалетна да идеш ние сме наблюдавани от мъже охранители, което е незаконно ! Слава Богу жени ни претърсваха на голия тараш. Трябва да извикаш охранителя, който да ти види гнойната пъпка, да я запомни и по телефона да обясни на лекаря на следствения арест на „Г.М. Димитров“ и тя по телефона да му каже какво мазило да ползваме. Разбирате ли какъв абсурд? Ето така се лекуваш !   Всичко се лекува с аналгин и ти си носиш лекарствата! Няма психолог, дават ти се само пет минути разговор, а на третата минута ти прекъсват разговора, което е незаконно. Нямат право да ни лишават от един час на ден престой на открито, а те ни лишаваха от това ! Ние като четем по три дни делото в съда – три дни сме само на изкуствено осветление ! По едно време на мен ми стана лошо и викнахме бърза помощ заради клаустрофобия и липсата на светлина ! Законът ти дава това право, а самите служители те мачкат психически ! Чувала съм и за други извращения, но това са слухове. Вярвам, че се случат такива неща и дано да има доказателства, за да може да се покажат! Ние каквото можехме успяхме да съборим системата. Излязоха снимки оттам, влезе първият компютър в ареста, измиха банята. Оказа се, че има хладилник, за който ние не знаехме, че съществува. Оказа се, че вече ще се къпем през ден, а не два пъти в седмицата. Може би това са дребни неща, но да пробиеш тази система също не е малко ! Успяхме и да си четем делото, те полицаите после се майтапиха, че имат много работа, защото всеки задържан иска да си чете делото, какво е това безобразие ! Успяхме да сменим списъка на разрешените предмети за влизане в ареста. Поставиха ни в тази система и там също успяхме да разбутаме нещата и да работим за каузата на арестуваните и задържаните.

Това е целта на арестите – да те смачкат и да подпишеш каквото ти кажат ! Защото ти е абсолютно все едно като си с условна присъда подписваш и за колелото, което не си откраднал ! Има хора с кредити – аз слава Богу успях да си изплатя моя за автобуса. Ако имах неизплатен креди какво щях да правя? Не работя, все още нямам обвинителен акт, банката си изисква парите и след време ти взима апартамента. Хората там мислят много трезво и си казват – по-добре да разпиша каквото ми казват и да свидетелствам за това, което ми кажат. Много рядко хората се борят за правдата и истината. Особено, ако си задържан за една цигара марихуана или рязан тютюн – дребни престъпления. Какво правят тези случаи в наказателния съд? Има хора седят по осем месеца без обвинителен акт – естествено, че ще подпишат каквото им кажат ! На осмия месец или трябва да й вкарат обвинителния акт, или да я пуснат. Момичето, което беше в килия с нас я държаха до последно като куче. Междувременно й разбиха два пъти магазина, банката й е взела двете коли, които ги е взела на кредит. Животът й се разваля и тя накрая не е осъдена и няма обвинения срещу нея обаче я държат осем месеца. Затова са по-тежки условията в ареста, отколкото в затвора ! В затвора имаш светлина, разходки…. Отношението е отвратително и според мен има проблем с лавката – там работи частна фирма, без да е преминала успешно през конкурс. След като в последните си месеци там започнахме да „ръчкаме„, че според Закона за потребителите не може да напишеш, че има 100 грама салам, без да е написано какъв точно е самият салам. Поискахме касови бележки и почнаха да ни пазаруват от „Кауфланд“. Там също има система, която не успяхме да разнищим, но който иска може да провери дали лавката е законна“.

Познава ли Десислава Иванчева Ваклин?

„Този образ въобще не го знаех кой е! Той строи някъде на Околовръстното в местността „Камбаните“, където лично аз съм одобрила този ПУП, че става. Единственото, което защитавах, е да не излизат между блоковете нови застроявания, които да се залепят до балконите на хората. Там, където е местността „Камбаните“ и строи той, там ще се изгражда нов квартал и мен не ме интересува лично. Освен това става дума за обявление, че сградата примерно от „П“-образна ще стане две успоредни. За това нещо да искащ 500 000 или 250 000 евро просто е смешно !

Направиха ми незаконни записи, тъй като няма сигнал за корупция, че да има за какво да ме подслушват. В секретното деловодство прочетох, че човекът, който ни е подслушвал, е казал, че няма корупция в тези телефонни разговори и проверките са ок. Нямат записи срещу мен, които да ме обвинят, и измислят един свидетел с недобра репутация и офшорна фирма, който е и в конфликт на интереси с настоящия главен прокурор Иван ГешевТой има няколко фирми и не си плаща данъците и осигуровките. В СРС-та обяснява как плаща на администрацията и как е платил на Влади Калинов. Това е личност, която раздава корупция ! В СРС-та си личи какво пренебрежение има към гражданите и администрацията, които са тъпанари и трябва да се подчиняват. Ние станахме интересни, защото следяхме да не стават кражби. Над 19 терени сме спрели да не бъдат откраднати ! Над 100 терена успяхме да защитим с актуване на собственост. Открихме 17 апартаменти, коти бяха откраднати и събрахме задължения, които не бяха плащани близо 15 години. Почнахме конкурси за общински терени, които не бяха правени с години.

Този човек е търсил топла връзка с кмета, както го има в СРС-та и както Георги Шопов и други строители са казали. Той намира въпросният Дюлгеров и го информира (както става ясно от СРС-та, които се зачитат, тъй като тези между нас тримата се оказаха негодни според експерти, тъй като не е ясно гласовете на кой са). Имахме основание да изискаме експертиза, която да докаже, че в някои части от записа не са нашите гласове. Вместо експертите да признаят, че това не са нашите гласове, казаха, че СРС-та между нас тримата са негодни, неясни, неточни и не може да се каже кой какво е говорил. Ваклин запознава Дюлгеров с това колко му е застрояването. Той смята и се появява сумата от 250 000 – той втълпява на Дюлгеров, че съм казала, че искам 20 евро на квадратен метър. Единият каза на четири, другият на три вноски. Сумата за вноската се определя от счетоводителката на Ваклин, защото Дюлгеров пита Ваклин: „колко ще дадем“? Ваклин му отговаря, че ако е било вчера е щял да даде 80 000 , но счетоводителката му се е обадила и му е взела 10 000, така че сумата е станала 70 000 евро!  

Нашите СРС-та официално отпадат. Прокуратурата твърди, че има две дати, на които аз съм си казала корупционното искане и условията ми. Следователно трябва да има други две срещи, на които Дюлгеров да предаде сумата на Ваклин. Оказа се, че на първата дата, в която е моето корупционно искане, има около един час записи и там няма нищо, което да сме говорили за вноски, суми и терениДаже споменавам, че са ми предлагали подкупи и аз съм ги отсвирвала. През този един час са ни записвали, чува се как си казваме чао и се разделяме и прокуратурата съчинява, че след като сме излезли от заведението пред колата сме си говорили нещо. Значи те са имали екип – както е можело да ни запишат в заведението, така е можело да го сторят и 5 метра по-наляво или встрани, където сме си говорили. Или поне да ни заснемат, че има такава среща.

На втората среща, в която съм си казала корупционното искане, пише, че около полунощ в софийско заведение съм казала това искане. Когато имаш СРС не казваш „около полунощ“, а точен час. Трябва да има някаква конкретика, а е просто, че на тази дата „около полунощ“ съм искала нещо. Като няма СРС или звук и видео. Същата вечер („около полунощ“) в един часа има сигнал в икономическа полиция от брата на единия от инвеститорите (Дерменджиев), че аз и Биляна Петрова сме били на нощна проверка по сигнал на гражданите. Заснел е колата и признава, че сме били ние и сме се представили. Разпознал ни е и е обяснил в икономическа полиция, че до 01:30 сме се опитвали да влезем в строежа и , че тръгвайки сме му откраднали винтоверт…  Имам доказателство, че в един часа посред нощ съм била на нощна проверка и сега трябва да докажа, че наистина съм откраднала винтоверта, за да докажа, че не съм била на тази среща?

На мястото, на което сме се намирали ние и господин Дюлгеров, има около 40 антени за мобилна връзка, които са проследими. В този специализиран съд те трябва да докажат, че ти си виновен, а не ти, че си невинен! Но ние решихме да добавим и това с антените, освен че предоставихме и сигнала до икономическа полиция. Доказваме по тези антени, че сме били на поне 4 км един от друг и няма как да сме се виждали при положение, че стоим статично, а Дюлгеров се върти в някакъв триъгълник ! Детето му е имало алергия, ходили са по болници и са му били ваксина. Просто те имат едни твърдения, че на тези дати е било казано нещо. Дори Дюлгеров не го казва, че има такова нещо ! „

За белязаните пари:

„Слава богу на нас ръцете са ни чисти ! Оказа се, че описът, който е направен на място и наличните пари, които ние изискахме в залата имат разминавания с пет банкнотиНашите адвокати бяха прочели в протоколите по делото, че парите и вещественото доказателство е било върнато на въпросния Ваклин. Тоест правят се фалшиви документи, протоколи и заповеди. При нас хващателната част е чиста и така както каза Гешев, че ние сме ги броили, не е така. Не знам кой ненормалник ще седне да плюнчи и да брои 70 000 евро на външна маса в  градинката на „Кристал“ – има цигани и наркомани дори не е нужно да има мутри, които да те гръмнат. В работния вариант пишеше, че сме си ги сложили в чантата. Ние дори не сме вътре в заведението, ако имам да вземам пари ще вляза вътре на закрито. Има едночасов запис от тази среща, в който си говорим общи неща, но нищо свързано с пари, Ваклин, вноски и дарения. Камерите не показват да сме броили, така че и там няма какво да се каже. Ние сме задържани в 1 часа пред Спортната палата. Чак в 2 часа започват да се търсят поемни лица – тогава идват и репортерите и журналистите. През това време от 1 до 2 слава Богу Канал 1 е снимал частично нашето задържане. Това фигурира в кориците на делото като суров материал на БНТ (бел.ред. немонтирани кадри ).  Там си личи и е признато като веществено доказателство, че Биляна Петрова вече я няма пред колата и е отведена. Аз стоя и ми се карат, че трябва да гледам надолу в земята и аз казвам, че гледам надолу в земята и ме отвеждат от колата, а тя остава с отворени прозорци и врати. Личи си как подминавам караулът на полицая и слава Богу БНТ продължават да снимат и колата остава да зее без нас. Там са ни чантите и телефоните. Не е трябвало да ни отвеждат, но когато човек не си знае правата той вярва. Теб те хващат и ти вярваш, че няма да ти се нарушат правата. Може би повечето хора ще кажат, че гледам наивно на нещата. Навярно съм гледала наивно наистина, но не съм мислила, че може да има такава масирана атака“.

За времето си на районен кмет и защо точно тя и Биляна Петрова?

„Районният кмет може да дава положителни или отрицателни становища. Ако някой терен или общинско жилище няма положително становище от районния кмет, то Столичният общински съвет не може да извърши дадената продажба. Имахме и по 5 и 10 квадратни метра, които можеше да се продадат, но лично аз не съм предложила и един квадратен метър за продажба! Не може да се извършват нарушения, защото има доста органи, които проверяват. Ние бяхме в нонстоп проверки. При нас идваха АДФИ, които ни разследваха с месеци по обществени поръчки, саниране и поръчка на храни. Дойде Столична община на проверка със седем души, като тази проверка ни блокира работата. Налага се да отделиш по един отдел на човек, който да носи документи. Ботьо Ботев влезе в администрацията и аз се майтапих да не би да е станало убийство. И тази проверка мина успешно, РДНКС беше при нас, пожарната също. Все едно тази сграда съм я строила аз и то сега. Интересното е, че нямаше архивар, което е супер опасно – в един район трябва да има архивар. Предишният архивар беше съкратен от предното ръководство от ГЕРБ. Бройката беше закрита и затова много от документите бяха изчезнали или липсвахаНяма кой да носи отговорност и с триста зора успяхме да намерим човек с такава длъжност. И накрая дойдоха да ни направят проверка по архива, което е супер смешно. Преди са нямали архивар, а сега ни правеха проверка. Така че непрекъснато районните администрации минават на проверки и няма как се злоупотреби.

По-голямата част от хората живеете в друг свят, в който аз също живеех до 2016 г. Мислех си, че нещата са добре и може би някъде наистина има малка корупция. Никога не съм си мислила, че може да видя неща, които видях и преживях. Защо сме ние? Защото реших, че ще постъпя граждански, а не като партиите и няма да уволня никой в администрацията, а ще им обясня, че ще се спазва законът и, ако има страх от тяхна страна, то да изчакат след работно време и да разговаряме. Че ще ги защитавам и, че единствено и само законът е важен. Оказа се, че не е така. Шест месеца администрацията се опитваше да ме „сготви“Нямах секретар и шофьор, мислех наивно, че хората са експерти и няма нищо политическо. Какво означава да ме „сготвят“? Например в първите шест месеца идва една преписка, в която има печат и подпис на данъчните, които са държавен орган. Имаше подпис и печат и от моята община и си викам какво ще гледам на два печата и два подписа? Добре, че интуицията ме накара да разгледам преписката. Оказа се, че щях да дам терен на един клошар ! И то терен, за който сме пуснали сигнал в БТВ репортерите. Успяхме да актуваме над 100 общински акта. За 20 години район „Младост“ е успял да преиздаде нови актове за собственост за терени, сгради и помещения само около 2000 акта.  За сравнение в „Люлин“ за 20 години бяха произвели почти 10 00 акта.

Ние имахме кауза и знаехме, че рано или късно ще бъдем отстранени, защото никой няма да даде на някакви обикновени хора да раздават правосъдие и да се пропуснат благините на дадените партии, които печелят от различните градове или райони. Не съм била никога депутат или от страната на крадлив кмет – при нас имаше проверки от АДФИ, които се чудеха за какво да се заядат и хванат и обвинят. По този начин показваме, че има некрадливи хора и които са били във властта и нищо не са спечелили. Един районен кмет може би да спечели нещо от саниране или обществени поръчки. При нас обаче няма как да има такова нещо“.






Гласувай:
1


Вълнообразно


Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: prehoda1
Категория: Политика
Прочетен: 49121
Постинги: 38
Коментари: 11
Гласове: 21
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930