Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
07.06.2021 03:22 - Илия Златанов: „Гешев, Пеевски и Петьо Еврото са викали проститутки и са правили оргии !„
Автор: prehoda1 Категория: Политика   
Прочетен: 940 Коментари: 0 Гласове:
0


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 https://transitionstories.eu/ilia-zlatanov-geshev-peevski-i-petyo-evroto-sa-vikali-prostitutki-i-sa-pravili-orgii/

Илия Златанов: “Пеевски е изписан като бракувана стока, ще го замести още по-зловещ ! “

Главният прокурор Иван Гешев, бившият следовател Петър Петров (известен още като Петьо Еврото )  и Делян Пеевски са правили оргии с проститутки, докато са били охранявани от службите на ПСО-МВР. Това каза в интервю за „Истории от прехода“ бизнесменът Илия Златанов, придобил популярност у нас около скандалния случай „Осемте джуджета“.

„Гешев, Пеевски и Еврото по анцузи и само с един шофьор са правили оргии и са викали проститутки и тези момчета от ПСО са слушали разговорите им. Някои от тях вече са готови да свидетелстват и дават показания. Трима министри казваха, че колата, която охранява заведението „Осемте джуджета“ е там заради близостта на учреждения до ресторанта, тези министри са откровени галфони. Това са министрите Каракачанов, шофьорът на Мето Илиенски (бел.ред. Младен Маринов) и един министър, дето по цял ден си „щипе нослето“ от кокатаС морално деградирали хора много лесно се работи, те са послушковци“, каза Златанов.

Шефът на асансьорната фирма „Изамет“ сподели, че има две смъртни заплахи за неговия живот, отправени от  Любена Петрова (съпруга на Петьо Еврото) и шефът на охранителната фирма Делта Град Димитър Спасов-  Каратиста.

„Мога да ви кажа, че аз въобще не се чувствам спокоен, защото ми бяха обявени две смъртни присъди от Митко Каратиста, а другата от Любена Петрова. Те се движат свободно и никой не ги разпитва ! Продължавам да се опасявам за живота си, страхът е преминал у мен. Рано или късно ще си изпълнят заканата. Искам преди това колкото мога повече информация да дам и да се знае от хората какво ги чака.  

По всякакъв начин притискат моите служители да правят доноси и да вадят аргументи, че фирмите са ми в несъстоятелност и трябва да се обявят в ликвидация, за да може да изпратят синдик на Петьо Еврото да ми прехвърли активите, тъй като не успяха със заплахи и принуда. Миналата година избягах от България по много рисков начин и по време на пандемия. Бях в полулегалност и се върнах през март 2021 г. През това време обикалях съседни на нас страни – два месеца бях в Гърция с техни разследващи журналисти и адвокати. Открих активите на нашето дружество. С пари от рекета Петьо Еврото и Любена Петрова са закупили имоти в Солун ! От няколко милиона до няколкостотин милиона евро активи са закупили в Северна Гърция ! Имат атрактивни места в Солун, в Халкидики – цели затворени комплекси. В момента гръцката прокуратура се занимава с това, но в България няма никакъв напредък !

Взеха ми 19 автомобила – товарни, лекотоварни и всякакви и ги раздадоха на заслужилите, които са помагали в рекетиращата група на Петьо Еврото. Един от моите пикапи е подарен на бившия вътрешен министър Младен Маринов и той ходи с него на лов. Дежурните коли пред ресторант „Осемте джуджета“ не бяха на районното управление, а на ПСО-МВР. Там е и конна полиция и ги викат за по-специални охрани и те са охранявали безценното евро (бел.ред. Петьо Еврото – Петър Петров). Докато бях в Сърбия имах връзка с наши емигранти, които са дисиденти, и те бяха разбили схемата на покупката на „Виваком“ и сделките на Пеевски. Като споменах това лице на разследващите органи в Белград те казаха: „ааа, не, за този човек не смеем да говорим!“. Това за човека, който трансферира парите на Пеевски при покупка на големи активи и предприятия. Взеха ми 19 автомобила на транспортна фирма, които са закупени нормално и всичко е отчитано ! Плащано е ДДС, не говорим за Ламборджини, а за товарни коли, пикапи- всичко ми го взеха ! Взеха го и то най-безцеремонно ! Даже две коли, които бяха на лизинг се опитаха и тях да вземат от лизинговата къща ! Оттам са им казали да дадат 60 000 евро и са се отказали… Нямате си представа какви нагли хора са това ! Няколко пъти заявих кой фабрикува фалшивите фактури на специализираната прокуратура. Ритонът на Васил Божков как мислиш, че са го продали? С фалшива фактура … Ами за моето злато, дето ми разбиха къщата ? 30 полицая са били вътре, а четиригодишната ми внучка е седяла на улицата до три през нощта на студа, лекооблечена. Не пускаха баща й вътре, дъщеря ми стоеше сама с 30 души вътре. Накрая в два през нощта подхвърлят 56 монети и били намерили злато в мен – от 5680 монети намерили 56 монети… И не са ги описали каква монета колко грама е …  Накрая се качват горе да пишат протокола дъщеря ми специалният следовател (Мехмед) .

Всички крадци на коли и лихвари минават през Петьо Еврото, плащат си лептата и оттам от прокуратурата ги освобождават от обвинение. Бил съм свидетел как мои бивши съседи (единият е футболист в Италия) си докара Порше Панамера и му беше поискан 50 000 евро откуп. Тези пари дойде да ги вземе на министър Младен Маринов брат му, който е и личният шофьор на Петьо Еврото. Така са навързани ! Когато ги питах за това злато дали няма да ми го върнат половината, както имахме подписан адвокатски договор 50% да ми го върнат като хонорар. Любена се изцепи, че първо трябва да дадат на „дебелото момче“, на момчето с каскета, на Франтишек и каквото остане на нас…

На 19 юли 2019 г. бях при Петьо Еврото, когато пак не ме пускаше полиция да вляза в завода в Дупница и беше окупиран от мутрите, и той се обади на министър Младен Маринов, който му каза, че сега е на среща в Хелзинки с другите министри и като се върне ще „уреди работата“, обясни Илия Златанов.

Според него Делян Пеевски вече е „изписан“ като бракувана стока, но на негово място е сложен някой друг, който по негови думи е: „още по-зловещ“ и от самия Пеевски.

„Пеевски  вече е „изписан“. Нали знаете как се изписва бракувана стока. Сега е интересно кой го замества – не мислете, че няма да има друг. Предполагам, че ще е по-лицеприятен и ще „пипа с ръкавици“. Него не го бяха сложили случайно, защото на това място трябваше да има отблъскваща фигураПеевски щом е навършил пълнолетие е продал един семеен апартамент на трима собственици, тоест изповядал е сделката в понеделник, вторник и сряда – в три последователни дни на трима различни купувачи. Значи на него му е генно заложено. Той е пратен и неслучайно на 14 години е сниман с Илия Павлов заедно“, коментира шефът на фирма „Изамет“.

Относно протестите срещу Гешев и Борисов:

„Пасивността на населението на нашата територия наречена България е голяма. За тези 11 месеца следих как в Букурещ излязоха да протестират 500 000 и свалиха правителството, в Белград имаше протести 300 000 не се прибираха две денонощия. Бил съм и в Брюксел на протести на „Зелените“ – там не си играят ! В Гърция бях на площад „Аристотелис“ и хвърчаха полицейски каски и се мяташе коктейл „Молотов“. С протестни хора и техно партита мутри не се гонят ! Моля ви се, бях на протест на БОЕЦ преди време и на правосъдие и вътрешен ред – по два файтона хора са. В кафенетата стоят и гледат и псуват от трамваите, защо е затворен пътят ! На Балканите само в София и Скопие е толкова тихо и кротко ! Което доказва, че македонците са българи. Навсякъде другаде има гражданско общество. Знаете ли, че ѕ от моите приятели като се върнах не смеят да говорят с мен по телефона и да се срещат с мен!“

За скандалите с подслушваните политици, бизнесмени…

„Даже прокуратурата не можа да разбере трите имена на тези, които са ме завели при Петьо Еврото, а казаха, че са разпитали Еврото. Наложи се аз да им кажа трите им имена, адреси, ЕГН, и на много други хора, които са свързани със случая. Има две фирми в България, които срещу дадена сума могат да ти извадят разговор между когото искаш две години назад. Могат да намеря адреса на човек по едно или две имена и по снимка, три имена и ЕГН. Щом частни фирми могат да правят това, то за държавата не е проблем и по една или две ключови думи се включват записващи устройства. Техниката сега е толкова напреднала, а аз още докато служих в армията имахме устройство със слушалки и като го насочиш в радиус от един километър и го насочваш към дадено помещение и по вибрацията на стъклата можеш да разбереш какво си говорят хората вътре, без да се съмняват, че ги подслушват. Да не се съмняват хората, че ги подслушват – важното е да не им пука ! Всичко, което им трябва, ще го извадят. Както са изтрити записите на специализираната прокуратура когато дадоха златото и парите на Любена Петрова. Изтрити са от камерите, но от сървъра не могат да ги изтрият – там дълбоко има един облак, който един среднограмотен IT специалист ще го извади, стига да бъде допуснат. Златото, както и колите ми, са раздадени на заслужилите. На министър Младен Маринов е даден моят джип Тойота Тундра !“

Какво трябва да се промени оттук насетне?

„Трезвите хора настояваме специализираната прокуратура да се махне, както и главният прокурор Иван Гешев. В половината държави от ЕС няма главен прокурор, а отделни прокурори. Защо трябва някой да им казва какво трябва да правят ? Строителната камара пак я учредиха със закон, който не стане член на строителната камара няма право да участва в обществени поръчки. Трябва да плащаш членски внос на Симеон Пашов, за да взимаш държавни поръчки. Защо? За да може да ги контролират…  За да вземеш обществена поръчка се иска да си член на Строителната камара. Няма значение друго – дали имаш структури, машини, дълбочина на контрол, съоръжения няма значение. Строиш пътища и мостове и какво ли не и това е ! Единият от начините да прибират пари е през БСК ! Босовете на мафиотските синдикати в САЩ не живеят толкова богато, колкото нашите ! Съпругата на синдикалните босове е шеф на НАП и взима 1 000 000 допълнително материални стимули за това, че не е събрала 4 млрд вземания ! Ако не беше събрала 10 млрд сигурно щяха да й дадат 3 милиона ! Виждате ли как се поощрява некадърността ? Ако имахме лустрация 90-те години, то нямаше да се стигне до тук и щяхме да сме по-добре от Румъния, защото те бяха по-зле от нас в началото на прехода… ! Нямаме лустрация и всичко продължава да се подрежда от бившите служби ! Няма отърваване колкото и да се борят реформатори, президентът – пожелавам им успех, но не знам докъде ще стигнат. Пеевски е изписан, но вече е сложена друга фигура ! Доколкото чувам тази фигура е по-зловеща и от Пеевски ! Даваха по телевизията януари как на един българин, който се връща от САЩ и е направил успешна фирма, му я взеха ! „

За разкритията на Светослав Илчовски:

„Оставете ги тези като Илчовски. С тях яде и пи 15 години и ходи до Монте Карло… Защо се огъваше досега, защо не застана като мен ? Още повече, че не му беше взето всичко… Можеше да отиде в чужбина и да „разлае кучетата“. Защо чака досега ? А дали не си е облизал пръста с мед и той? Той ми е приятел във Фейсбук и не казвам нищо лошо за него, но имам двама любими философи – Еберхард и Фройд. Еберхард е казал: „не се страхувай от врага, защото в най-лошия случай ще се пребие. Не се страхувай от приятеля, защото в най-лошия случай ще те предаде. Страхувай се от равнодушния – заради тях стават убийствата!“. Заради такива като Илчовски стават такива неща ! Знаете ли колко още хора ми пишат във Фейсбук – имам един познат, с който работех, 10 млн евро са го „цапардосали“ ! Последната му жена с братовчед на Бойко Борисов са му взели 10 млн евро ! Ужасно е ! Като изляза на центъра ме спират млади хора и искат да се снимат с мен и ми казват, че съм първият, който е посмял да говори за това, което става. Да, така стана, защото ме накараха вместо да си гледам бизнеса. ! Българската предприемчивост е обезверена и, ако не се случи някаква промяна до края на годината всичките ми познати, които имат капитали тук, се изнасят навън ! Всички банки са на Делян Пеевски ! Контролният пакет от Първа инвестиционна банка е на Пеевски, Общинска банка също ! Банките си работят за него, не е само ББР. Коя банка на света дава кредит без покритие? Вземи 100 млн, ако не ги върнеш повече няма да ти даваме… Имам безупречно досие, но в момента половината от банките, включително Първа инвестиционна и Райфайзен банк, заявиха, че съм нежелан клиент !  Така им е наредено… „

Цялото интервю с Илия Златанов вижте

ТУК !




Гласувай:
0


Вълнообразно


Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: prehoda1
Категория: Политика
Прочетен: 49174
Постинги: 38
Коментари: 11
Гласове: 21
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930